Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 19:31 - признак за живот
Автор: krissstina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3451 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 19:59


все повече ми се пише и все по - малко време намирам за това. Може би, защото не стоя пред компютъра толкова много. Зимата си е нарамила вързопчето, а на мен в главата ми само буболечки и маргаритки. Не знам какво се случва. Ама не ме и интересува. Странно ми е. Но понеже следвам старата практика да разбирам за живота на хората около себе си посредством писанията им, реших да обява пред света, че съм жива и доста здрава. Зимата мина почти безпрепядствено, а аз натрупах относително малко калории и душевни мазнотии. Юпиии !
За последния месец гъстотата на събитията малко ме задуши, някак си предпролетно задушаване от прекалено различни и поучителни събития. Но с течение на времето нещата се опростяват страшно много. Усмивката ми взе да се променя и се чудя: възможно ли е да пораствам? Мислите ми бяха концентирани главно върху трисантиметрово откритие, с което се опитвам да общувам и даже да заобичам... От скоро не ми се мисли за това и съм оставила нещата да се случват. Опитвам се да предизвкам у себе си изначалните си инстинкти, да повикам прогонената природа. На нея имам вяра. От нея имам нужда. От природата в тялото и в ума си... И може би от малко любов във сърцето... но и то взе да се пълни напоследък. През пролетта сякаш всичко се пълни и става обилно и плътно и същностно някак си.
Мина повече от месец откакто не съм яла месо, а отскоро отбягвам и другите животински продукти. Сънувам реки от разтопен лед и копнея да вкуся от тях. Мъчно ми, че си нямам двор със засадени лалета, но и това ще стане. Дотогава ще си купувам от бабите на Попа.
Открих, че катеренето по скали не е невъзможно. И за мен даже и опа - след дълги години прикрит срам заради това, че съм дребна и не толкова прикрит яд от това, че ме блъскат по спирки и даже в магазини, разбрах че съм облагодетелствена с ръста си. И се зарадвах ... Хареса ми да вися на ръцете си. Много!
Минах крайния период на тотална некомуникация, от което сякаш организма ми имаше нужда, не толкова мозъка. И сега постепенно се завръщам. Днес ми е хармонично. Заради ръжения хляб и доматите със сирене и слънчогледови семки,  с които се нахраних. Красива вечеря... малко etta james ... и чаша вино от на чичо Тошко. Пожелавам си слънце. И на тези, които имат сенчести периоди ... просто се отдайте на себе си.



Гласувай:
0



1. анонимен - :)
18.05.2009 13:39
Няма нужда да се питаш дали порастваш,защото при теб вътрешното израстване е толкова скоростно,че самата ти се чудиш често какво става...а за физическото-все пак трябва да има баланс,нали;)Не може да достигаме максимума във всички отношения :))) Толкова много те обичам!!! Бъди здрава и раздавай повече от слънчевите си лъчи <3
цитирай
2. krissstina - убедена съм, че и аз те обичам :) м...
18.05.2009 15:30
убедена съм, че и аз те обичам :) макар и да не знам със сигурност кой се крие под анонимността ти ... ще ми споделиш ли?
цитирай
3. анонимен - :)
18.05.2009 20:58
А,нима не е именно Енигмата едно от най-силните неща,които ни карат да имаме желание и за утрешния ден?:)...но,все пак,ако държиш да знаеш КОЯ съм-твоя воля...Изпращам ти много целувки и те гушкам!Сега бързам,понеже нямам търпение да се потопя в твоя свят чрез новите ти излияния...Обичам те!
цитирай
4. krissstina - това, което си ми писала ме трогна, ...
18.05.2009 21:11
това, което си ми писала ме трогна, наистина ... не бързай, има много време за четене ... имам усещането, че ми липсваш, затова ...
кажи ми, моля, коя си :)
цитирай
5. willoz - Наистина имах нужда да прочета т...
21.05.2009 09:46
Наистина имах нужда да прочета това, точно това имах нижда да прочета. Благодаря ти !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krissstina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245883
Постинги: 38
Коментари: 337
Гласове: 1045
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930