Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 14:09 - Обичам те
Автор: krissstina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5449 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Има хиляди начини да го кажем и само един да го разберем. Нещата просто се случват, със или без наше съгласие. Понякога ти писва и се чувстваш изморен, друг път съумяваш да се усмихнеш въпреки болката. Вчера с Котана си изчистихме терасата и си изкарахме маса навън, не мога да спра да се радвам на усещането за лято. Нищо, че в момента вали. Лятно ми е в душата, и в мозъка, и в сърцето. Олекна ми. Въпреки болките, страха и стреса. Толкова съм щастлива, че всичко мина. Не ми се пише вече, живее ми се. Искам да скачам, да танцувам и да си нося розовата рокля, искам да се усмихвам насън, искам да се влюбя и да заспивам изморена, искам да ям домати и диня и малко череши, искам да пия бира в парка и да срещна момчето, което чете поезия под уличната лампа, искам да седна до него и да го помоля да ми почете малко, а после да стана от пейката, променена, и никога повече да не го видя, но винаги да го помня. Искам да поплача пред шахматната дъска, да свиря на тарамбука и да усетя, че обичам непознатия. Че обичам теб. Искам да съм здрава. И близките ми също.
Има хиляди начини да си представим живота си, да го изиграем и да се аплодираме дори. 
Има само един начин да ни дадат билет за собствената ни постановката, разбираме ли го?





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krissstina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245052
Постинги: 38
Коментари: 337
Гласове: 1045
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031