Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 15:20 - слушай тази песен ...
Автор: krissstina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4046 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 18.05.2009 15:23


... преди да започнеш да четеш ...

Не се страхувай от нищо. Няма нищо на този свят, което да не можеш да приемеш. Случките, каквито и да са те, са за да те научат на добро. Няма нищо страшно в това да си себе си. Просто повярвай в това. Не мисли, че не можеш да промениш света. Можеш . Твоят свят не е мястото, в което да се скриеш, той е мястото, което да твориш. Ти си архитект на душата си. Гради, но не крепости и зидове, а къщи без покриви. Ти имаш дом в сърцето си, стопли се когато ти е студено, не се страхувай, че си тук. Ти нямаш нужда от затворени пространства, ти искаш да заспиваш легнал под звездите. Ти нямаш нужда от стени, които да те защитават. Достатъчно си смел и силен, за да пуснеш душата си да полети с бурята. Дъждът ще те намокри, ако си скрит под чадър. Дъждът ще те оплиска с чистота, ако погледнеш напред и му благодариш. Отърси се от калта на суеверия и предразсъдъци, не се страхувай, че си ти. Изправи се смело и приеми, че светът има нужда от твоята сила. Ти си този, който ще го промени. Ти си прекрасен гол, не се срамувай да бъдеш. Ти си този, в когото вярвам, ти си този, в когото вярваш. И когато останеш сам, слушайки тази песен в три сутринта ... И когато останеш сам, дишайки луната ... И когато останеш сам, страхувайки се да легнеш в празните чаршафи  ... Тогава, разбери, тогава ... ... ти си с мен, до мен и в мен ... защото ти си този, когото обичам!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - golqma krasota ima v dumite ti. . .
18.05.2009 15:23
golqma krasota ima v dumite ti...
цитирай
2. krissstina - :)
18.05.2009 15:25
светът е толкова красив, ако не се страхуваш да живееш :)
цитирай
3. gre6nicata - Правилно
18.05.2009 19:45
Всичко, което каза е така. Поздрави!
цитирай
4. pegas08 - Eй, свястни млади хора, взех да ви намирам.
19.05.2009 12:56
Из това блато доста газих, да си призная.
Знаете какво да слушате, браво.Групата е супер! Боно го слуша цял свят!Само се събирайте, не се делете като сегашните чехълчета. И тогава , точно след 20 години , Татковината ще мръдне напред. Тя и сега е мръднала, ама в друга насока... Успех!
цитирай
5. viki11 - Мохамеданите са едни от най-отя...
13.06.2009 13:04
Мохамеданите са едни от най-отявлените маняци.
Това горе е текст, чийто смисъл е да те направи маняк... на нещо.
Ти не слушай, ти го направи! Дори да е налудничаво.

Всъщност, трябва да намериш верния път, а не да ходиш със затворени очи, защото не виждаш пътя и да си вярваш сам.

В сектите така се проповядва и зарибява. Тънката линия. Не знам дали случайно я владееш...
цитирай
6. viki11 - Колкото до самотното легло и при...
13.06.2009 13:05
Колкото до самотното легло и принадлежността му...
дай Боже да не съм нечия, когато никой не ме иска... сама в студени чаршафи. Хората могат прекрасно да общуват помежду си. Може би най-добрата им дарба.
цитирай
7. krissstina - разбира се, че владея, аз съм отя...
13.06.2009 17:25
разбира се,че владея, аз съм отявлен манияк - сектант . всъщност текста на песента е имеперативен, затова и поста е такъв. хора - различни, аз лично имам нужда понякога сама да " се наритам", за да спра да цикля.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krissstina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245881
Постинги: 38
Коментари: 337
Гласове: 1045
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930