Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 17:37 - ОСТАВАМ В БЪЛГАРИЯ...НАПУК ОСТАВАМ!
Автор: krissstina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5767 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2009 18:25


image



Дълго си мислех какво да напиша за протеста.Тъй като отразявах в телевизията подготовката му, много неща чух и видях. Много неща, които обикновеният зрител и читател не знае .Онова, което виждате не е най-страшното-нито кръвта, нито палките. По-страшно е разединението...Студентското например  ден преди протеста. А репортажът мили хора минава през цедката на репортер, оператор, редактор, монтажист... през различни гледни точнки. Както и да е...
Най-накрая реших да постна разговор с един от близките ми приятели, който учи в Холандия вече четвърта година. Ако имате нерви- прочете какво мисли един интелигентен млад човек извън пределите на родината за нещата, които се случиха през тази седмица...и какво мисли един друг млад човек, който не живее в Амстердам, но пък живее напук в Студентски град в София, бл 55 Б вече четири години

[16:40:29] FaNd каза: да,разбира се
[16:41:28] FaNd каза: хайде
[16:41:29] FaNd каза: сега
[16:41:34] FaNd каза: http://feelfriendly.com/
[16:41:53] FaNd каза: бъди добър емигрант и дай гражданска позиция
[16:44:42] пердето каза: дадох
[16:44:53] FaNd каза: не затваряй
[16:45:01] FaNd каза: страницата
[16:45:22] пердето каза: е ясно де
[16:45:30] FaNd каза: да
[16:45:34] FaNd каза: !
[16:45:42] FaNd каза: протестираме
[16:45:43] FaNd каза: така
[16:46:07] FaNd каза: аз съжалявам
[16:46:14] FaNd каза: толкова е жалко всичко тука
[16:46:46] пердето каза: ами - хващай си багажа и заминавай ...
[16:47:01] FaNd каза: не мога да бягам вече
[16:48:32] пердето каза: е че защо?
[16:48:52] FaNd каза: не трябва
[16:49:09] FaNd каза: да се бяга
[16:49:13] FaNd каза: аз протестирам
[16:49:35] пердето каза: файда от протести вече няма
[16:49:44] FaNd каза: има
[16:49:45] пердето каза: щото няма алтернатива
[16:49:51] пердето каза: ти за какво протестираш
[16:50:36] FaNd каза: защото съм гражданин на демократична държава и имам право на проява на мирен протест
[16:50:47] FaNd каза: и тъй като знам за това свое право
[16:50:52] FaNd каза: ще си го защитавам
[16:51:47] пердето каза: до тук съм съгласен
[16:51:53] пердето каза: и те подкрепям
[16:51:54] пердето каза: НО
[16:52:11] FaNd каза: затова протестирам
[16:52:28] FaNd каза: за да защитавам демократичността  и правото на свобода
[16:53:26] FaNd каза: аз не викам ОСТАВКА, смятам че интелигентният човек тр да упражни правата си.
[16:54:14] пердето каза: каква алтернатива имаш в момента? какво ще се промени? през "97 имахме алтернатива, положението тогава спокойно влиза в учебнивите сега, ама сега? то избори така или иначе ще има след 4 месеца ... аз подкрепям идеята за граждански протест, ама след всички мизерии от онзи ден, не съм убеден до колко хората в БГ разбират значението на това понятие
[16:54:45] пердето каза: ако бях в сф, сигурно и аз щях да съм там

[16:54:50] FaNd каза: знаеш ли защо
[16:55:01] FaNd каза: аз не искам да се сваля правителството
[16:55:16] FaNd каза: аз искам да се създаде гражданско общество
[16:55:29] FaNd каза: проблемът не са политиците, а народа
[16:55:46] FaNd каза: ние се показваме като нецивилизована пасмина простаци, които търсят сеир
[16:55:51] FaNd каза: мисля, че
[16:56:00] пердето каза: тука грешиш - поблемът са И политиците И народа
[16:56:12] FaNd каза: политиците не биха били такова
[16:56:27] FaNd каза: ако ние бяхме с гражданското самосъзнание на французите
[16:56:40] FaNd каза: или с единността на американците
[16:57:11] FaNd каза: мислих, че студентиите ще представпт интелигента форма на гражданска позиция
[16:57:29] FaNd каза: затова смятам
[16:57:44] FaNd каза: че е ГРЕШКА МЛАДИТЕ И УМНИ ХОРА ДА СИ ОСТАВАТ ПО ДОМОВЕТЕ
[16:58:04] FaNd каза: докато сеирджиите се млатят по градинките
[16:58:18] FaNd каза: нямаме гражданско самосъзнание
[16:58:48] FaNd каза: и според мен този протест трябвше да има повече мислещи хора
[16:58:57] FaNd каза: хомо сапиенс, а не хомо еректус
[16:58:59] FaNd каза: ;)
[17:02:02] пердето каза: няма да стане Криси, такъв наорд сме .. както ти казваш - сеирджийски,  все някой друг ни е виновен, и все чакаме някой друг да ни оправи, за нищо не можем да се организираме или да поемем инициатива .. или пък ако някой го направи, никой няма да го последва ... знаеш ли - преди месец и половина, като убиха Стоян, имаше някакъв вид протест, знаеш ли - ако по същото време цяла Гърция не гореше заради убийстворо на 15 годишно момче, нищо нямаше да има в БГ .. ама някак си хората ги досрамя, от собствената им апатия
[17:02:33] FaNd каза: така е и е жалко
[17:02:36] FaNd каза: ...
[17:02:42] FaNd каза: много е жалко
[17:02:48] FaNd каза: но и утре ще отида
[17:02:55] FaNd каза: не искам да се отказвам
[17:03:04] FaNd каза: няма да спра да вярвам
[17:03:24] FaNd каза: в малкото хора с мозък и душа
[17:03:28] FaNd каза: това е.
[17:03:33] FaNd каза: затова протестирам
[17:04:03] FaNd каза: затова ще остана в България и ще се карам с автобусните шофьори, които пушат
[17:06:37] FaNd каза: заради малкото пътници, които държат книга в ръцете си и въпреки че им се спи и им е криво си отстъпват мястото на по-възрастните. Заради тези хора и заради мен самата, защото вярвам в малките промени, малките ежедневни протестчета. АЗ ПРОТЕСТИРАХ С ВРЪЩАНЕТО СИ ОТ САЩ В БЪЛГАРИЯ. напук се върнах и ще остана
[17:06:51] FaNd каза: и утре ще поздравя магазинерката
[17:07:04] FaNd каза: и контрольора ще поздравя
[17:07:13] FaNd каза: защото съм идеалист
[17:07:26] FaNd каза: и утре ЩЕ БЪДА пак там
[17:07:31] FaNd каза: ще бъда........
[17:10:37] пердето каза: завиждам ти на ентусиазма ... спомням си как навремето в училище се карах с учители и директори и кой ли не .. за всяка несправедливост ... изобщо не се примирявах ... чудя с тези си идеи за равноправие и справедливост, как ли съм имал толкова десни идеи тогава ... сега вече .. не мисля че човек може да търси справедливост ... мисля че в основни линии нищо не може да промени ...
иначе и аз като съм в БГ ги поздравявам .. или поне първите 2 дни, докато свикна с злия поглед който ми хвърлят, вместо да отговорят на поздрава ..

Моля се на Господ да ми даде сили да не се разочаровам, да продължа да вярвам. Няма да вървя с наведена глава, аз не съм просто патриот, аз съм просто БЪЛГАРКА, аз не съм бъдещето на държавата, аз съм НАСТОЯЩЕТО И! вярвам, че не съм сама. Решението не е оставка, решението е промяна на обществените нагласи, после и политическите.
Не ангажирам никого с мнението си никого и не твърдя, че моята позиция е най-правилна. Но поне имам смелостта да я споделя.
Поздрав с песента. Усмихнат ден на всички

imageimage







Тагове:   България,   НАПУК,   Оставам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - няма да се плашиш
16.01.2009 17:58
най-лесно е да се избяга! от проблемите, от родината, от решенията!

Има и други, които се върнаха от САЩ. Има и такива, които обясняват, показват, усмихват се, спорят и успяват.

Просто...този протест нямаше никакъв смисъл и за това отидоха хора, подтиквани от някакви съмнителни каузи.

Животът в България не е толкова зле, та да се оплакваме чак толкова. Не можем да се сравняваме с французите и гърците, просто...защото не сме им на нивото. Но ще станем!

:):):):)
цитирай
2. krissstina - :) дано да им стигнем нивото. Аз о...
16.01.2009 18:19
:) дано да им стигнем нивото. Аз обаче като виден представител на изчезващ вид "оптимист" мисля че и протестът е начин да се заявим и да покажем, че сме единни. не говоря за конкретния протест, но знаеш ли ще постна снимки от стаята си в ст град и пак ще коментираме дали има смисъл, хем ще е по-интересно :)
цитирай
3. krissstina - постнах само 2 :) аз живея така. . . ...
16.01.2009 18:27
постнах само 2 :) аз живея така...като отличничка ми се полага това :) и въпреки това, не се отказвам да вярвам!
цитирай
4. анонимен - апатия
16.01.2009 19:02
Апатия е обзела цялото ни общество... за мое голямо съжаление. И все пак, последните три дни ме накараха да повярвам, че има шанс за промяна. Само че тази промяна няма да дойде от самосебе си, а някой трябва да я предизвика. А кой друг, освен ние- като единен народ? Не трябва ли да се запитаме защо няколко хиляди не се изплашихме от студа и палките на полицията и бяхме на площад "Народно събрание"? Не е ли време овчият български народ да прогледне и няколкото хиляди да станем няколкостотин хиляди?
Призовавам всеки, който чете този блог да се замисли и да излезе от апатията си, и да спре да се пита има ли смисъл!!!- ИМА СМИСЪЛ! А той е именно в това да спрем да се крием, да излезем от черупките си и да покажем, че ни пука!
цитирай
5. viki11 - решението не е оставка, а това се ...
16.01.2009 19:35
решението не е оставка, а това се цели от опозицията - да гълтат и те парички

Да, правилно си го казала. Но промяната на нагласите става с постоянство.
цитирай
6. krissstina - лично аз на въпроса "защо п...
16.01.2009 19:55
лично аз на въпроса "защо протестираш" пак ще отговоря: не оставка, а проява на гражданска отговорност е това, от което искам да видя. Не искам да чувам реплики от сорта на"нищо няма да променим", "няма смисъл". Смисъл винаги има. А за постоянството- призовавам малките ежедневни протестчета срещу това, което не ни харесва
цитирай
7. dessykg - Поздравявам те!
17.01.2009 00:39
Подкрепям твоята позиция, не трябва да се примиряваме с инерцията.
И знаеш ли какво забелязах. Аз също като теб се усмихвам и поздравявам, но правейки го, увличам и други около мен.
Започва се от малките неща, от личната революция, защото има смисъл :)
цитирай
8. krissstina - :)
17.01.2009 01:11
и аз така мисля и се радвам, че не съм сама :)
усмивки от мен
цитирай
9. анонимен - Честито
17.01.2009 01:23
малка софийска... ! :-D
цитирай
10. krissstina - хихи
17.01.2009 02:20
zlika, ...? малка софийска... думата трибуквена ли е, да? :):):)
цитирай
11. sis - хм...
17.01.2009 10:17
наскоро си говорихме за лошата участ на общежитията и как всичко е прецакано там по две причини:
- служителите, които трябва да правят редовно ремонти не ги правят
- студентите, който живеят там, не им пука какво ще оставят.

Знаеш ли колко евтино излиза да си пребоядисаш стаята? Аз съм го правила. Стяата ми беше ужасна. Направих и лавички от дъски и занесохме един стар шкаф. Стана страхотно. Да, след година си отидох и оставих нещата, ама...живях в стая в розово и синьо и имах наем 25 лв. Не е толкова сложно.

НИЕ ЩЕ ОПРАВИМ НЕЩАТА.

Снощи по телевизията дадоха една млада жена, която се възмощавала от правителството, че си била хвърлила фаса на площата и правителстото нищо не й направило. Ей за това се възмощавала тя!!! А аз се възмущавам на възпитанието й и й препоръчвам да отиде да се оплаче на майка си!
цитирай
12. krissstina - sis,
17.01.2009 12:08
ха хаха, и ти си права, да:) Да ти разкажа и моята история :) Аз имах най-сладурската стая на света. В блогрола ми ще видиш "....на явлението лилавата стая". Само че, понеже си бях пребоядисала стаята върху тапетите, които бяха в л.й.н.но-есенни мотиви, ми беше наложено наказание-да платя тапетите в трикратен размер. После понеже един познат ми сложи метална врата, пак търпях наказание и се разправях, защото съм нямала право, освен ако не съм с договор към фирмата за врати на общежитието, после пострадах понеже си смених стария ТРИКРАК СТОЛ (липсваше му едниния крак) с мой нов, пак скандал. затри години облагородяване на студентската собственост съм се разправяла стотици пъти. Реших да се преместя на семейно общежитие, за да ми е по-спокойно, а и това е нещо като привилегия на отличниците...показах стаята си... не се оплаквам и не съжалявам, но предпочитам когато сестра ми стане студентка да има кранче и за ..топлата вода. И студентските искания не са добре разяснени "...подобравяне на битовите условия"...да, но как??? Те могат да ни мажат очите с 10 блока в страната, предвидени за ремонт следващата година( Вълчев и Студентски съвет в МОН ден преди протеста)...за това не вярвам някой да ремонтира моята стая, вярвам че отивайки там ще покажа, че не съм безразлична...защото това е, от което страда народът, не само от калпави управляващи, а от собственото си безразличие, страх и безотговорност. Хора, моляяяя, спрете да изхвърляте боклука през терасата!!! започва се от някъде....
поздрави мила sis :):)
цитирай
13. анонимен - I az OSTAVAM
17.01.2009 13:18
Neka sme poveche i promenim vsichko tova, za koeto pishesh. Pozdravi i uspeh.
цитирай
14. krissstina - анонимен, :) данооо, даноооо, ...
17.01.2009 13:25
анонимен, :)
данооо, даноооо, дано :)
цитирай
15. анонимен - Ne dano, a sas sigurnost
17.01.2009 13:45
Ubeden sam, che ste stavame poveche.
цитирай
16. julllinkata - Kris
18.01.2009 00:53
За съжаление майка ми си беше лепнала точно този ден в скайп подпис: "Искат 97,ма не става. То и други са искали нов бардак със стари курви..."
Мда, бруталничко звучи. А имай предвид, че именно тя ме е мъкнала като чаве да вея байрачета по митинги....
Но това си е нейна позиция, моята е in the middle as usual:)
В крайна сметка всеки сам си знае какво и как, намира си негова посока и прави нещата, както ги чувства.
В този аспект - евала, че ти така ги усещаш.:)
Па за сега и аз съм тука, кво:Р
Най-важно е резерват за идиоти да има някой ден хахаха (питай Бо, тя ше ти обясни:))
цитирай
17. totenlicht - малък, не мисля да мърдам където и да ...
19.01.2009 21:03
малък, не мисля да мърдам където и да било въпреки всичко. не напук. просто защото всичко тук си е мое и си го обичам.
но определено се радвам много, че и ти оставаш :)

Джу, аз започнах да обособявам част от междублоковото пространство за целта. ако бате бойко не ни мине път - има една изгоряла къща тука наблизо, идеалка е :))
цитирай
18. virginblack - ostani
20.01.2009 16:39
4e edin pyt trygne6 li kato men, nqma vry6tane. dam, mnogo boli za BG, mnogo e tegavo kato gleda6 novinite otvyn, dam, vidqh dosta svqt, ama mislq da iz4akam predi da se vyrna. predimno zadari deteto si. sigurna sym v u4ili6tnite vlasti, v policiqta, v sigurnostta, raz4itam na niskata prestypnost, na surovite zakoni i nai - ve4e spazvaneto im. sylgi godini protestrah, mrazeh politika i upravnici. tuk ne gi vijdam, znam si zadyljeniqta kolko mi e globata pri vsqko nespazeno takova, znam si pravata kato imigrant i moga da osydq vseki postypil nekorektno rabotodatel. 6te se vyrna kogato Bylgariq stane sigurno mqsto za otglejdane na deca.
цитирай
19. анонимен - Еми....
20.01.2009 22:38
Толкова много се изписа за тези протести. Все още не разбирам защо протестирате ? Страната ни е такава каквато си я направим. На предишните избори аз гласувах за първи път. Не за БСП не и за Доган. Гласувах срещу тях защо ? Защото не искам да ме управляват турци. Роден съм в град освободен първи от турско робство град на който пра-пра дядо ми е пазил портите веднага след освобождението. И ме боли когато представят държавата ни като турски кенеф но този избор не съм го направил аз. Моят избор е въпреки това да остана в държавата че дори да се опитвам да градя живота си тук. Вярно в страната ни много неща не са като хората. Здравната система, образователната ни система, от скоро и бизнеса, корупцията, законните кражби. Но всички тези неща можем сами да ги оправим като се борим и променим първо себе си не да се надяваме че ще дойде някой цар, комунист, или турчин и ще ни оправи с магическа пръчка. Аз съм в среда на силно интелигентни млади хора който като мен са предпочели да останат. Дано наистина да има смисъл от това че сме останали.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krissstina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245385
Постинги: 38
Коментари: 337
Гласове: 1045
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031